Utama > virus > kesan tinggalan brontok

kesan tinggalan brontok

ha ha ha

brontok ni virus lama ni, sapa yang kene virus ni, padan muka la..harus format jek pc korang..masalah sekarang ni bukan si brontok ni..tapi kesan dia dah buat..

hari ni aku nak install AV kat laptop cikgu ni,aku pun bajet best la…main install jek..tapi takleh install..berfikir sejenak aku..ape masalah ni, aku dah remove AV lama laptop ni..ermm..nak tengok apa process yang jalan dengan tekan Ctrl+Alt+Del…”Task Manager Disable By Administrator”….

Heheh…baru ku tau ape masalah pc ni..test klik start-> run-> regedit..same gak pesyennya…ini mengukuhkan hujah aku..laptop ni bekas penyakit brontok..nak pulihkan senang jek baaah…

1. Pi google taip RRT download – software ni akan enable kan semula registry anda…

2. ni antara web yang SOLVED kan benda ni…

Regedit is disabled by the administrator [Solved]

how to enable regedit?

Regedit disabled by administrator – Tech Support Guy Forums

PC Hell: Registry Editor Has Been Disabled By Your Administrator – Fix

Baca dan pahamkan ye….

nak aku tolong repair????

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

