Utama > pc rusak > Laptop Masuk air

Laptop Masuk air

aduhh….

balik rumah je tengok laptop dah berair..dalam hati,abislaaaa…mesti rosak ni. tuh la niat memacam lagi nak tukar laptop baru..kecik ati laptop ni…

cepat-cepat keluarkan air dalam laptop tuh..keringkan, jemur selama sehari…cucuk power dan ON…lampu hidup…yeahhh!!! leh pakai…setakat lampu hidup jeh la…dah putus harap lah ni….ape nak buat..rumah bocor…dah komplain kat owner pun masih takde tindakan…takpe..aku masih lagi beleh kawal amarah ni…selagi boleh la…heheheh….

dengan hati yang ikhlas malam tuh nak bukak  laptop…(lepas 3 hari laptop tersadai…) ..test ON dulu…memang tak suspek la leh ON lagi…lepas tekan ON..aku pi nak amik air…terdengar 1 bunyian yang agak…menggembirakan…

yeahh!! laptop dah boleh pakai…mekaseh laptop..jimat duit aku…!!!leh aku terus mengarut lagi..

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: