Utama > schoolnet > bengkel asas komputer

bengkel asas komputer

Semalam berlangsunglah bengkel asas komputer…asas tak asas la…untuk cikgu-cikgu…sambutan ok lah..ingatkan semua cikgu bosan..yer la..benda asas komputer kan semua dah tau…

tapi..modul aku ni asas yang paling asas..cerita pasal process,services..start up..dan setiap slaid ada kartun..biar tak bosan…hehe..

dan..dengan bengkel n..aku yakin aku boleh handle kursus laman web sendiri..huhuh..ni untuk buat side income..yer la…income protection pun takde lagi..nak buat camne kan…

pagi tadi..bukak emel..ada jemputan meeting bebudak FS..duyai…asik meeting jek..program jekk..yang kat sekolah ni…asas pun tak betul lagi..nak buat projek besor…cam ***** la gayanya..adakah kerana nama? adakah kerana pangkat???…ntah la….buat la projek tuh bila keadaan sekolah tuh dah capai target…sebenarnya aku malas nak join benda2 camni..bukan taknak bersosial..bukan taknak kerjasama….pada aku…basic come first…hehe

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

