Utama > buat duit dengan baca artikel > buat duit dengan baca artikel

buat duit dengan baca artikel

readbud - get paid to read and rate articles

Ha…tengok tajuk tuh…cam best aje kan..tapi takde cara senang nak senang…ingat senang ke nak buat duit ngan baca artikel ni…
ok..aku nak kongsi sikit..hari ni aku berjaya setelkan problem tenet umah aku..upanye kene letak username@streamyx kat router baru tuh..huhu…itu je ke…cehh!!!!..ingatkan pasal tak bayar bill…tapi memang tak bayar pun..

Ok..teruskan lagi..buat duit dengan baca artikel..cam scam jek..aku sebenarnya dah lama tau pasal benda ni..cuma belum tergerak hati nak tau pasal maklumat lanjut..aku pernah join buat duit dengan survey..memang dapat duit.tapi aku main dekat youthsay..sebab aku malas..maka dapatlah hasil yang malas…

cerita pasal buat duit dengan baca artikel..aku jumpe benda ni masa sedang melayari web ilmukomputer…tajuknye..”mau 300,00 dalam masa 30 hari?”..hehe…baca la panduan tuh..ooo..tak scam ke..so dalam hati pun nak try la…

ni webnye..boleh tolong klik kalo nak tau..
readbud - get paid to read and rate articles

Dan untuk 10 minit jek..aku dah dapat USD0.60 x 3 dah berapa ekk…dalam RM1.80 untuk 10 minit..kalo buat 1 jam setiap hari…pastu darab 30 hari…boleh la lepas untuk beli pampers anak..

aku akan cube dulu..nak tengok dia bayar tak..korang  jangan join dulu ok..aku akan update camne pasal benda ni..tapi kalo tak sabar..klik je laa kat gambo atas tuh…

ok…kalo ada ape pertanyaan..leh ajukan kat aku….

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

