Jual baju kat Ebay

Yeahh…ucapan tahniah untuk aku sebab berjaya membuat listing pertama untuk menjual di eBAy.  Setelah beberapa percubaan yang aku lakukan untuk menjadi ebay seller ni berakhir dengan keputusan yang tidak memberangsangkan. Harus diingat, ni baru listing jek..lem berjaya jual lagi..hehe..tapi 1 kepuasan dan ketagihan mulai melanda diri ini…huhuh..

Ok..item yang aku cuba listing ialah Tshirt Muslimah keluaran Sinar Inspirasi.

ni contoh screenshort listing aku..

kalo nak bid pun boleh gak..silakan lah…haha… cube tengok harga tuh..kenapa aku letak $0.99 dulu…kan dah bagitau ni cuma testing jek..kenapa $0.99 ? sebab listing ni FREE…kat ebay ni nak list camni pun kene bayau hoccay!!!…ada lah rahsia nak markup kat tempat lain tuh…(tengok shipping…) walaupun ini bukan cara terbaik dalam menjadi seller ebay..tapi cukupla untuk budak baru belajar nak bernafas dalam ebay ni..

apa yang perlu aku belajar lagi ialah..membuat sales letter dan description yang mengghairahkan si pembida…nanti aku update..neverending learning..

Kepada anda yang berminat nak try test jual barang kat ebay..silakan lah ye..semua brang boleh dijual kat ebay ni..sampaikan daun ketum pun boleh..ape lagi…marilah menjual dan mengubah ekonomi negara..

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

