Utama > sukahati > Web Rasmi PcRosak!

Web Rasmi PcRosak!

Akhirnya aku berjaya menyiapkan web rasmi untuk PcRosak!. Web rasmi ini bertujuan untuk aku promosikan khidmat membina laman web dan kedai online yang akan aku mulakan lepas Raya nanti. Ni kira hardcore punya projek. Tapi buat masa ni aku belum beli domain nye lagi…bari kongsi domain jek ni haaa…ehhh…aku rase dah buat lahh..haa…aku register free domain http://www.cheapwebs.co.cc.

kalo anda nak tempah web..sila lah ke web tuh ye..belum siap 100% sebab banyak isi yang aku belum bubuh lagi..takpe..itu boleh buat perlahan-lahan kan..

Apa motif aku buat semua ni???? jangan tanye aku…sebab aku pun tak tau hahaha…ehh ..sebenarnya tujuan aku buat promosi web murah ni sebab aku tengok kompeni buat web ni walaupun freelancer ke caj harga mahal-mahal untuk buat web yang tak seberapa…atas dasar kemanusiaan laaah aku nak buat benda ni..memang murah..korang leh bandingkan harga aku ngan kompeni buat web lain…

Jangan risau…harga tuh dah tetap dah..tak akan naik-naik lagi…haha..Ok la.

Selamat Hari raya Maaf Zahir dan Batin…!!!

Kategori:sukahati Tags: , ,
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: