Utama > travelog Ebay > ebay siri 1 – pendaftaran dan feedback

ebay siri 1 – pendaftaran dan feedback

Seperti post aku yang dulu tuh..jual baju di ebay hanyalah testing sahaja untuk mengenali dunia ebay ni. Kali ni aku mula melangkah setapak lagi untuk menjadikan ebay sebagai salah 1 income bulanan…

sebenarnya aku dapat DVD rempit ebay pada hari rabu dan dah mula belajar secara personal coaching ni..selamat aku dah buat akaun ebay dah lama dah..aku memang rekomen DVD tuh..ilmunya memang tak padan dengan harga…yang penting..atas slogan start now..start small..maka aku pun memulakan terus ebay tuh..

siri pertama :  (hari ni laaa….)
mengenai pendaftaran ebay dan paypal. 2 elemen penting dalam eBAy ni..dan yang paling penting sekali ialah Debit card..sebab apa debit card..sebab duit dalam kawalan kita…debit caerd yang aku cadangkan ialah dari PB dan dari Mbb yang gambo cherry tuh..kalo nak lagi best..leh apply ke MOL-PAYPAL…lagi senang..untuk part ni aku dah setel dan dah bukak akaun ebay dan paypal..transaksi pun dah agak2 lebey kurang ada la..

aku sekarang dalam usaha untuk mengumpulkan 10 feedback sebanyak yang mungkin sebagai buyers…untuk itu memerlukan lebey kurang 3-5 hari sebab mahu menampakkan yang aku ni bukan gelojoh nak jadik penjual..kene steady..haha…ada rahsia nak dapat feedback cepat ni..nak tau..ada dalam DVD tuh..

buat masa ni aku baru berjaya kumpul 5 feedback..huhu…takpe2…sedikit usaha lagi..baru boleh menjual dengan jayanya..1 cabaran lain pulak..

 

  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

