Utama > rahsia internet marketer > Buat Duit Dengan Internet…baru aku tau caranya..

Buat Duit Dengan Internet…baru aku tau caranya..

salam aidil fitri semua..isu kali ni nak bincang pasal buat duit dengan internet…haha..baru aku tau camna caranya semua orang leh kaya raya dengan internet ni..memang betul-betul boleh buat duit..

Amaran.!!!! ini bukan sistem MLM,..duit segera yang mengarut tuh..ni memang SOLID punye buat duit dan aku baru tau caranya…hehe..

cara 1: Affiliates…

ada memacam cara affiliates ni..secara asasnya memang promosi produk lain..tapi bukan promosi buta-buta jek hoccaaayy..ini lah yang big player internet marketer buat..nanti aku elaborate lagi pasal benda ni..

cara 2: Jual produk fizikal

jual produk fizikal ni memang margin yang tinggi..lelagi kalo produk tuh kita punya sendiri..ni pun taknak tulis banyak..leh search kat google jek..

mesti korang dah tau kan cara ni..cuma tak TAu camne cara yang betul nak buat duit dengan internet ni..

aku baru tau..biar aku cuba dulu..ape2pun..aku akan update kan blog ni..huahaauah

wassalam

  1. shahrul
    November 23, 2012 at 1:25 pm

    salam, mcm mn dh cuba ke? berhasil ke dpt duit. nak tahu jugak.

    • arnabkacak
      November 26, 2012 at 2:14 pm

      wassalam
      Alhamdulillah..memang berhasil..walaupun tak banyak sebab tak konsisten..kena konsisten benda camni..

      • mazafar shah
        Disember 22, 2014 at 1:24 pm

        Kata nak cite caranya…?

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

